برگزیدگان

مکاشفه هفت مهر

  • The Revelation of The Seven Seals
  • توسط: ویلیام ماریون برانهام
  • زبان: فارسی
  • تعداد صفحات: 797 صفحه
  • ویرایش: اول
  • سال انتشار: 1402 خورشیدی

اینک من ایلیای نبی را قبل از رسیدن روز عظیم و مهیب خداوند نزد شما خواهم فرستاد. و او دل پدران را بسوی پسران و دل پسران را بسوی پدران خواهد برگردانیـد، مبـادا بیایـم و زمین را به لعنت بزنـم. ملاکی 5:4-6

بلکه در ایام صدای فرشته هفتم، چون کرنا را می‌باید بنوازد، سِرّ خدا به اتمام خواهد رسید، چنانکه بندگان خود انبیا را بشارت داد. مکاشفه 7:10

 کلام خداوند این وعده را داده است که او در انتهای زمان در این عصر روح ایلیا را به شکل پیغام‌آور زمان آخر که همان فرشته‌ی هفتیمن دوره‌ی کلیساست یک‌بار دیگر به زمین خواهد فرستاد. ما اعتقاد راسخ داریم که این وعده در خدمت اثبات شده‌ی برادر بزرگوارمان ویلیام ماریون برانهام تحقق یافت.

در سرتاسر عمر این خادم فروتن خداوند، چنان روح مسیح را تجسم نمود که ظهور خدا چنان به‌وضوح اثبات شده بود که نمی‌توان آنها را با هیچ استدلال جسمانی انکار نمود. از میان صدها هزار رویایی که خداوند در سراسر دنیا به برادر برانهام عطا نمود، حتی یک بار هم رویایی واقع نشد که توسط کلام خدا تصدیق نشده و با آن تطابق نداشته باشد.

در تاریخ سی دسامبر 1962 در خیمه‌ی برانهام واقع در جفرسنویل، برابر برانهام موعظه‌ای را ایراد کرد تحت عنوان «آقایان، آیا این نشانه‌ی انتهاست؟» در این پیغام او از رویایی صحبت کرد که به او فرمان داده بود تا به همراه خانواده‌اش به توسان آریزونا نقل مکان کند. در این رویا پیشگویی از وقوع یک انفجار شده بود که قدرت آن تمامی کشور را به لرزه درخواهد آورد. این رویا در 28 فوریه 1963 تحقق یافت، هنگامی‌که در شصت کیلومتری شمال شرقی توسان، برادر برانهام در یک صورت فلکی متشکل از هفت فرشته به بالا برده شد و به او گفته شد تا به کلیسای خود در جفرسنویل برگردد، جایی‌که اسرار هفت مهر بر او آشکار خواهد شد.

احساس می‌کنیم که زمان بسیاری سپری شده است و این پیغام باید به دستان شا برسد، تا ما را برای آمدن قریب‌الوقوع خداوند مهیّا سازد، زیرا کلام گفته است که: «شادی و وجد نماییم و او را تمجید کنیم زیرا که نکاح بره رسیده است و عروس او خود را حاضر ساخته است.»

بیلی پاول برانهام

خبرنامه سایت برگزیدگان

اگر تمایل به دریافت آخرین مطالب سایت دارید و قصد دارید از بروز رسانی های سایت برگزیدگان مطلع شوید، لطفا نام و ایمیل خود را در این فرم ثبت نمایید.