برگزیدگان

شرح کلام تحقق یافته‌ی خدا در پیغام زمان

این مقاله را برای روشن کردن موضع خود در کلیسا می‌نویسم. همچنین این مقاله را به جهت هشدار به فارسی‌زبانان می‌نویسم، درباره‌ی چیزهایی که از آنها پنهان شده است. می‌خواهم به طور کامل مطلع شوید، تا بتوانید با دعا در این پیغام با خدا راه بروید. من به مجادله علیه دیگران، به جهت تخریبشان اعتقادی ندارم. بلکه به بنای ایمان افراد در پیغامی که خدا در این زمان برای ما فرستاد، ایمان دارم. اگر به این جنگ و جدل اعتقاد داشتم، می‌بایست مدام در جدال با شبانانی خاص می‌بودم، ولی این موضوع باعث می‌شود تا از پیروی نقشه‌ی خدا بازبمانم و در عوض به شیطان اجازه دهم تا من را مغلوب سازد. هدف من این نیست که اسقف یا رهبر جدید شما شوم.

هدف من این است که ببینم فارسی زبانان به دور از مفاهیم نادرست که به شما گفته شده است، در کلّ پیغام زندگی می‌کنند. نمی‌خواهم کسی از من پیروی کند، بلکه می‌خواهم همه از پیغامی مطابعت کنند که خدا از طریق نبی خود ویلیام برانهام برای ما فرستاد. عیسی مسیح سر کلیساست و جلالش را با کسی سهیم نخواهد شد. شما در این وبسایت به بیش از 40 موعظه‌ی نبی خدا، ویلیام برانهام دسترسی دارید و دیگر دلیلی برای ندانستن آموزه‌ها و گفته‌های وی ندارید.

آموزه‌های متعدّدی هست که از شما پنهان شده است، زیرا سران کلیسا یا به آن ایمان ندارند یا ترجیح دادند که آن را تعلیم ندهند. این آموزه‌ها شامل مکاشفه 7:10، اوّل تسالوکیان 16:4 و لوقا 30:17 می‌باشد، که در خدمت برادر برانهام محقّق شده است.

به نوشتن چنین مقاله‌هایی علاقه‌ای ندارم، امّا امیدوارم که ایمانداران فارسی‌زبان پیغام را، از وضعیّت دنیای پیغام در سراسر جهان مطّلع سازم. چرا که شاید شما اطلاعات نادرستی را از سران کلیسا دریافت نموده‌اید و یا چیزهای بسیاری از شما پنهان نگه داشته شده‌ است.

اوّل از همه اینکه ما از هیچ انسانی بخاطر اینکه اکثریّت ایمانداران به پیغام به او باور دارند یا فکر می‌کنند، پیروی نمی‌کنیم. ما از کلامی که خدا از طریق نبی خود، ویلیام برانهام آشکار ساخته است پیروی می‌کنیم. اگر من چیزی غیر از تعالیم برادر برانهام را به شما تعلیم دادم، لطفاٌ آن را رد کنید. این موضوع برای اعضای دیگر خدمات پنجگانه نیز صدق می‌کند.

هیچ خدمت یک‌نفره‌ای وجود ندارد که پیرو پیغام‌آور عصر کلیسای لائودیکیّه باشد. تنها خدمات پنجگانه است که این‌عمل را دنبال می‌کند و خدا این را در سراسر دنیا در بدنه قرار داده است. هیچ فرد خاصّی نیست که انحصار “مکاشفه” را در این زمان در اختیار داشته باشد، بلکه این مکاشفه بواسطه‌ی پیغام‌آور داده شد و آنانی‌که در امانتداری تعلیم یافتند، آن را در جهان منتشر ساختند.

ما ایمان داریم که خدا تمامی خدمات پنجگانه را به منظور ذخیره کردن غذای روحانی می‌فرستد. همین دستور از نبی خدا به کسانی که در حال نسخه‌برداری از نوارها و و برنامه‌ی ارسال آنها بودند نیز داده شد. این به این معنا نیست که ما باید آموزه‌های کسانی که در تکثیر نوار و پست‌کردن آن هستند را دنبال کنیم. همه‌ی خادمین وظیفه دارند که “گلّه‌ی خدا را خوراک دهند”.

خداوند برادر برانهام را در روح ایلیا فرستاد. ستون آتش بالای سرش تنها نشان‌دهنده‌ی این نبود که خدا دعاهای او را پاسخ می‌دهد یا او مرد خوبی است، بلکه ستون آتش بالای سر او نمایان شد، تا نشان دهد که تعالیم او «خداوند چنین می‌گوید» است. مسلماً چیزهایی هست که برادر برانهام یک بار بیان کرده، و می‌توانیم درموردشان تامّل کنیم، امّا زمانی‌که او همان چیز را برای مدّت طولانی تعلیم می‌دهد، می‌دانیم که آن را از خدا برای عروس دریافت کرده است، تا آن را با ایمان بپذیرد.

خدا من و شما را در این خدمت نبوّتی نفرستاده است. بنابراین باید درک کنیم که خدا این مرد را با یک پیغام اثبات شده فرستاده است و باید اگر ایمانداران به آن هستیم، مطیع تعالیم وی باشیم. او من و شما را نفرستاد تا نبی خدا را اصلاح کنیم. ما باید از طریق تعالیم برادر برانهام، به کتاب‌مقدّس بازگشت کنیم. وقتی او یک تعلیم اصلی را در طول سه دهه تعلیم می‌دهد یا به مدت بیش از سه سال مکاشفه 10 را تعلیم می‌دهد، ما نمی‌توانیم بعنوان ایماندار آن را رد کنیم.

برادر برانهام در سال 1962 نبوت کرد که با 7 فرشته به صورت هرمی، ملاقات خواهد داشت تا اسرار نهفته کتاب‌مقدّس که مختوم به هفت مهر می‌باشد، آشکار شود. او به صورت خاص به مکاشفه باب 10 که فرشته زورآوری از آسمان نازل می‌شود، سخن گفتن هفت رعد به صداهای خود و آشکار ساختن اسرار کلام توسط فرشته‌ی هفتم اشاره داشت. در اوایل سال 1963 هفت فرشته در آریزونا در ابری که به صورتی مرموز شکل گرفته بود، او را ملاقات کردند و مأموریت موعظه‌ی هفت مهر را به او سپردند.

در سال 1965 او پیغام «ربوده شدن» را موعظه نمود و تعلیم داد که خود خداوند با صدا و آوای رئیس فرشتگان و با صور خدا، از آسمان فرود خواهد آمد. او سپس آشکار نمود که صدا، یک پیغام است. سه چیز قبل از این‌که عیسی مسیح بازگردد باید اتّفاق بیفتد: صدا، آوای فرشته و صور خدا. و حال صدا، عیسی مسیح هر سه را زمانی‌که نزول می‌کند انجام می‌دهد. صدا چیست؟ این پیغام است، نان زنده‌ی حیات که عروس را به پیش می‌آورد.

از ژانویه سال 1958 او موعظه نمود که پسر انسان بر اساس لوقا 30:17 در خدمت او آشکار شده است. وی توضیح داد که در زمان لوط سدوم نابود شد، امّا قبل از آن خداوند در بلوطستان مَمری بر ابراهیم ظاهر شد و اسرار دل سارا را گفت. برادر برانهام نیز اینها را زمانی می‌گفت، که اسرار دل مردمی را که در جلسات می‌آمدند، نظیر دعاهای شخصی، بیماری‌ها، اسامی و آدرس‌ها را به آنان بازگو می‌کرد.

بعضی از خادمین گفته‌اند که مکاشفه باب10 مربوط به یهودیان بوده و به خدمت برادر برانهام مرتبط نمی‌باشد. هرچند که ما در پیغام، هفت صفحه نقل قول در اختیار داریم، که نشان می‌دهد مکاشفه باب 10 در آشکارسازی اسرار بواسطه‌ی خدمت برادر برانهام تحقّق یافته است. چرا خدا در مکاشفه 7:10 و باز در مکاشفه 15:11 صحبت از فرشته‌ی کرنّای هفتم کرده است؟ منطقی به نظر نمی‌رسد. خدا با به تحقق رساندن کلام خود مفسر کلام خویش است. و عاموس 7:3 می‌گوید: “زیرا خداوند یهوه کاری نمی‌کند جز اینکه سرّ خویش را به بندگان خود انبیا مکشوف می‌سازد.” این اسرار آشکار شد و نشان داد که مکاشفه باب 10 در خدمت برادر برانهام تحقّق یافته است. باید تفاسیر انسانی را کنار گذاشته و تفسیر فرستاده و نبی خدا از کلامش را بپذیریم. “بیاندیشید. همان ستون آتش که در کتاب‌مقدّس از آن صحبت شده است، امروز اینجاست و کلام را تفسیر می‌کند.”

هر خادمی که ادعا کند دعوت ویژه‌ای از خدا دریافت کرده، ایماندار حقیقی پیغام نمی‌باشد. بطور مثال یک کنگویی خود را «نور امّتها» می‌خواند و درعین‌حال در حال تعلیم دادن این است که برادر برانهام در برخی تعالیمش دچار اشتباه شده، یعنی همان چیزهایی را که برادر برانهام عنوان می‌کند از خدا دریافته است. این نشان می‌دهد که آن فرد را نمی‌توان کاملاً ایماندار به پیغام خطاب کرد. اگر آن‌قدر مغرور باشیم که خود را بالاتر ار نبی خدا، که ستون آتش بر وی قرار گرفت بدانیم، مشکل اساسی داشته و باید توبه کنیم.

ایمان دارم که کتاب‌مقدّس مرجع ما بوده و باید بدان بازگشت نماییم. بله! من با تفسیر او در مورد مکاشفه باب 10 موافق نمی باشم، زیرا برادر برانهام خلاف آن را تعلیم داده است.

اگر دانیال 8:12-9 به ما می‌گوید که کتاب باید تا به انتهای زمان مهر و موم بماند، و چیزی که مهر شده، قدرت درک آن می‌باشد؛ و سپس در مکاشفه باب 5 می‌خوانیم که بره هفت مهر را برمی‌دارد و در مکاشفه باب 10 می‌بینیم فرشته‌ی زورآور از آسمان نازل می‌شود که کتابچه‌ای گشوده در دست دارد و فرشته‌ی هفتم اسرار را آشکار می‌کند؛ چه کسی به غیر از یک نبی می‌تواند این اسرار را آشکار سازد؟ این دقیقاً همان چیزی اشت که برادر برانهام گفت، پیغام‌آور دوره‌ی هفتم کلیسا، اسرار را آشکار می‌سازد.

آیا می‌گویید که برادر برانهام به مدت3 سال تعلیم غلط می‌داد؟ و بعد از این که تعلیم به اصطلاح غلط را داد گفت: “اگر من خادم خدا هستم و حقیقت را به شما گفتم؛ خدا این حقیقت را که به شما گفتم، ثابت خواهد کرد.” و بعد شروع کرد به بیان نمودن افکار و اسرار دلها، بیماری‌ها و دعاهایشان و اینکه کجا زندگی می‌کنند. آیا خدا خادم خود را تأیید نمود تا ما بخشی از تعالیم او را حذف کنیم؟
این موضوع را به شما واگذار می‌کنم که با دعا و تفکر به آن، تصمیم خود را بگیرید.

29- کتابی که با هفت مهر مختوم شده است، در زمان هفت رعد مکاشفه باب 10 آشکار می‌شود. اگر در حال نکته برداری هستید، قبل از این‌که وارد مبحث شویم، بیایید برای لحظه‌ای به کتاب مکاشفه باب 10 برویم تا به درک قابل قبول برسید. حال در این زمان آخر، گوش فرا دهید.

“تعامل بین هفت دوره‌ی کلیسا و هفت مهر” پیغام روز یکشنبه، جفرسنویل 0317-63E

78 / 395- آیا هفت رعد که برابر با هفت سرّ می‌باشد، آشکار شده‌اند؟ آیا هفت مهر آشکار شده‌اند و ما آن را ندانسته و به عنوان رعد می‌شناسیم؟ خیر! آنها در هفت مهر آشکار شدند، هفت رعد به منظور آشکار کردن مهر بود. هفت رعد سخن گفتند، کسی متوجه معنی آنها نمی‌شد. یوحنا می‌دانست که سرّ کتاب چیست، اما از نوشتن آن منع شد. او گفت: “بلکه در ایّام صدای فرشته هفتم، چون کرّنا را می‌باید بنوازد، سرّ خدا به اتمام خواهد رسید و فرشته‌ی هفتم رسول دوره‌ی هفتم کلیسا می‌باشد.” متوجه شدید؟

“پرسش و پاسخ 4” پیغام روز یکشنبه، جفرسنویل 0830-64E

و حال نبی ذکر شده در ملاکی باب 4 و مکاشفه 7:10 دو کار انجام خواهد داد. اول دل‌ پسران‌ را بسوی‌ پدران‌ خواهد برگردانید. او پرده از اسرار هفت رعد، که مکاشفات موجود در هفت مهر می‌باشد و در مکاشفه باب 10 به آن اشاره شده است، خواهد برداشت. این حقایق آشکار شده به معنای واقعی کلمه، دل‌ پسران‌ را بسوی‌ پدران‌ پنطیکاستی برگرداند.

کتاب “دوره‌های کلیسا” عصر کلیسای لائودیکیّه، بخش نهم 1-327

311- کارهایی که روح‌القدس امروز آنها را با رویاها و وعده‌های راستین انجام می‌دهد. تمام نشانه‌های رسالتی وعده داده شده در کتاب‌مقدّس، ملاکی باب 4 و مکاشفه باب 7:10، همه تحقق یافته‌اند و از طریق علمی و راه‌های دیگر ثابت شده است. اگر به شما حقیقت را نمی‌گفتم این چیزها اتفاق نمی‌افتاد. اما اگر به شما حقیقت را گفتم آنها بر من شهادت می‌دهند.
عیسی مسیح هنوز، دیروز، امروز و تا ابدالآباد همان است و تجلی روح وی عروس را دربرمی‌گیرد. اجازه دهید این ایمان (مکاشفه) در این ساعت وارد قلب‌های شما شود. بیایید دعا کنیم.

“خدمت، نشان دهنده‌ی ایمان است.” پیغام روز جمعه، شروپورت 65-1126


107- وحال ما در دوره‌ی هفتم کلیسا به سر می‌بریم، که در مکاشفه 7:10 به آن اشاره شده است که اسرار بزرگ کتاب، توسط فرشته‌ی هفتم پیغام آشکار می‌شود.
108- وحال همیشه یک فرشته بالا و یک فرشته بر روی زمین قرار دارد. کلمه انگلیسی «angel» در کتاب‌مقدّس به معنای «فرستاده» می‌باشد. نخست او خدمت خود را اعلام نمود، بعد شروع به گسترش خدمتش کرد.
زمانی که عیسی مسیح خدمت خود را شروع کرد بیماران و مبتلایان را شفا داد. آه! آن استاد یهودی. اویک نبی بود و همه دوست داشتند که او را در عبادتگاه خود ببینند. اما وقتی که او یک روز گفت: “من و پدر یک هستیم” داستان تغییر کرد. و یا این حرف مسیح که “تا بدن پسر انسان را نخورید و خون او را ننوشید، در خود حیات ندارید”. چرا؟ مگر او خون آشام است!
متوجه می‌شوید؟ این چیزها عجیب و متفاوت بود. او برای آنها توضیح نداد. آنها تجلی خدا به شکل انسان را دیده بودند و تحقق کلام خدا در زندگی او، به یهودیان ثابت کرده بود که وی فرستاده‌ای از طرف خدا برای آنها می‌باشد و لازم نبود عیسی چیزی را توضیح دهد.
109- شاگردان شاید قادر به توضیح دادن آن نبودند، اما به آن ایمان داشتند؛ چه قادر به توضیح دادن آن بودند، چه نه. چگونه می‌توانستند بگویند که می‌خواهند بدن او بخورند و خون او را بنوشند. چرا؟ برای آنها انجام این کار غیرممکن بود. اما آنها یقین داشتند، زیرا به آنها گفته شده بود. عیسی گفته بود که پیش از آفرینش جهان، آنها را برگزیده است. متوجه می‌شوید؟ آنها چه قادر به توضیح آن بودند، چه نبودند؛ به آن ایمان داشتند.

“ربوده شدن” پیغام روز شنبه 65-1204


به این مرد بزرگ فکر کنید، به عظمت او. و حال سوال این است که، این شخص کیست؟ عالمان خداشناسی والهیات، از زمان آشکار شدن هفت مهر از کتاب اسرارآمیز مکاشفه که بر ما نهفته بود، نظرات متفاوتی راجع به آن دارند. بر اساس مکاشفه 1:10-7 تمام اسرار نگاشته شده در این کتاب که از دوره اصلاح طلبان نهفته مانده بود، توسط فرشته‌ی دوره‌ی آخر کلیسا آشکار خواهد شد. چند نفر می‌دانند که این گفته درست می‌باشد‌؟ [جماعت می‌گویند: “آمین!”] درست است. باید آشکار می‌شد. تمام اسرار کتاب می‌بایست به فرستاده‌ی‌ آن دوره‌ی کلیسای لائودیکیّه آشکار می‌شد.

“این ملکیصدق کیست؟” پیغام روز دوشنبه، جفرسنویل 65-1204


177- اجازه دهید ایمانتان او را لمس کرده و ببینید که چه رخ خواهد داد. و حال اگر من خادم خدا هستم و به شما حقیقت را گفتم، خدا آن را به شما ثابت خواهد کرد. و این ثابت می‌کند که عیسی مسیح زنده است و امشب در میان ماست. درست است؟ [جماعت می‌گویند: “آمین!”]

“این ملکیصدق کیست؟” پیغام روز دوشنبه، جفرسنویل 65-1204